wszystko o ogrodach

wszystko o ogrodach
zapraszam do odwiedzin ( prosze klepnac foto )

środa, 16 marca 2011

HURRAAA !!! Wygrałam candy u KRYNIAFU...

tak...tak...udało mi się wygrać pierwsze , powtarzam pierwsze candy w życiu... otrzymałam cudowna filiżaneczkę , z której już piłam dzisiaj kawusię...jest śliczna , w moje ukochane różyczki...a zresztą , co ja będę pisać - zobaczcie same jaka cudniasta jest...

i co ?  miałam rację , prawda ?

Krysiu , bardzo...bardzo dziękuję za ten cudowny prezencik...i oczywiście za cukierasy...dobrze że fotkę zrobiłam  , gdy tylko otrzymałam paczuszkę , bo cukiereczków już nie ma... wczoraj i dzisiaj był Jędruś i wszystkie wmłócił...nic nie zostawił , bo tak mu smakowały...
dobrze że my z Kubą kilka prędzej świsnęliśmy , bo bym nawet nie popróbowała...;-)

3 komentarze :

  1. Haniu gratulacje ale cudo masz ! A dasz spróbować jak z niej smakuje kawusia :) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. no pewnie...jak przyjedziesz do mnie...:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ja w sprawie tego adamaszku na Tęczowym ta kwota jest juz z przesyłką

    OdpowiedzUsuń