wszystko o ogrodach

wszystko o ogrodach
zapraszam do odwiedzin ( prosze klepnac foto )

piątek, 7 października 2011

Pan Listonosz...

zapukał wczoraj do moich drzwi...:-) i co mi przyniósł ??? MOJĄ KANWĘ Z DOMKAMI....
bardzo, ale to bardzo chcę WSZYSTKIM KOLEŻANKOM podziękować za trud i serce włożone nad pracą przy mojej szmatce...mój Kuba powiedział, że wszystkie jesteście mistrzyniami, bo to tak cudownie wygląda...
Jeszcze raz dziękuję...oczywiście nie moge nie podziękować za miłe upominki - DZIĘKUJĘ...:-)))
oczywiście, otrzymałam również kanwę z RR TOREBKOWYM Maczki...będę hafcić 5 torebkę...:-)))

4 komentarze :

  1. Super Mamuć!!! Jak jeszcze byś zdjęcie domków zamieściła byłoby jeszcze lepiej :D Jestem bardzo ciekawa efektów końcowych...

    OdpowiedzUsuń
  2. No to torebki drgneły i mogę czekać . Czy na 31 października zdążysz heftnąć ?

    OdpowiedzUsuń