wszystko o ogrodach

wszystko o ogrodach
zapraszam do odwiedzin ( prosze klepnac foto )

niedziela, 14 sierpnia 2011

moj blog sie troche zmieni...

postanowilam , ze moj blog bedzie nie tylko o moich robotkach , ale rowniez o moim ukochanym ogrodzie...
bede tutaj dodawala rozne rzeczy , ktore dotycza spraw ogrodowych...mialam , a wlasciwie jeszcze mam blog o ogrodzie , ale nie zamieszczalam tam duzo rzeczy...ciagle mam malo czasu...wnuki pochlaniaja mi praktycznie caly czas...a bedzie jeszcze gorzej , bo w marcu znow zostane BABCIA...:-)
Moje cory dlugo nas nie obdarowywaly wnukami , a teraz co dwa lata mam malucha...;-)
ale ciesze sie bardzo...zobaczymy , czy bedzie wnuczka , czy wnuk...mnie juz jest wszystko jedno , bo mam i wnusia Jędrusia , i wnusie Hanusie...:-)
Oby tylko bylo zdrowe...:-)
Zapraszam zatem na mojego bloga...przesylam buziaki...:-)))

4 komentarze :

  1. Gratulację Babciu ;o) chętnie będę oglądać twoje ogrodowe zmagania ;o)

    PS. Kochana mam prośbę o usunięcie weryfikacji obrazkowej, uwielbiam komentować ale taka weryfikacja strasznie psuje radość z komentowania ;o(

    Buziaki
    Mysia ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu, gratulacje :)
    Ja również będę czekać na ogrodowe wiadomości.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki dziewczyny...:-))
    Mysiu , dzieki Tobie usunelam weyfikacje...nawet nie wiedzialam ,ze ja mam ...;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za udział w candy, życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń