wszystko o ogrodach

wszystko o ogrodach
zapraszam do odwiedzin ( prosze klepnac foto )

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

no to zaczynamy...

caly czas bawie sie w rozne smieszne zapiski na blogu...mam jeszcze inne blogi , ale czas nie pozwala mi na pisanie w nich tego wszystkiego co bym chciala...nie chodzi mi o to zeby miec najlepszy blog na swiecie , ale byla bym bardzo zadowolona jak duzo z Was by mnie nawiedzalo...
dlatego teraz rozszerzam swoje zainteresowania...
na tym blogu beda moje foty z mojego ogrodu , a na drugim blogu   -    http://haneczka-czteryporyroku.blogspot.com/
bede pisala o wszystkim co dotyczy ogrodu ; beda rozne przemyslenia , rozne artykuly do poczytania... i nie tylko...
aby z tego bloga przejsc na ten drugi wystarczy klepnac fote  , ktora jest na gorze , zaraz za naglowkiem...
bardzo serdecznie zapraszam...bedzie mi bardzo milo , jak zajrzycie do mnie...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz