wszystko o ogrodach

wszystko o ogrodach
zapraszam do odwiedzin ( prosze klepnac foto )

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

II Miedzyblogowa Wymianka Kartkowa...

Jakis czas temu zapisalam sie na wymianke karteczek , ktora zorganizowala Agata , ktora rzadzi na dziuplapagaty ...
trzeba bylo wyslac  5 karteczek , ja tyle wysłałam...i otrzymałam również 5...
a były to karteczki , ktore dziewczyny same wykonaly...ja taka zdolniacha nie jestem , ale mam nadzieje sie poprawic....
karteczki otrzymalam od  ...
gorny rzad , od lewej do prawej...
- witaaminkaa
- Maja z Zielonej Wyspy
- Domcia
dolny rzad , od lewej do prawej...
- Orin
- Wredula

wszystkie bardzo mi sie podobaja...i podziwiam Was za takie talenta...
jeszcze raz dziekuje Wam i Pagacie za zorganizowanie takiej WYMIANKI...

1 komentarz :

  1. Haniu śliczności dostałaś ! Jak przyjadę to pozwolisz pooglądać i popodziwiać , no na takie cuda to choć popatrzeć to przyjemność !

    OdpowiedzUsuń